Storytelling

Storytelling är en metod som kan användas på flera olika sätt. Det kan handla om att marknadsföra och sälja en produkt, att skapa förståelse och motivation hos en personalgrupp i ett förändringsarbete, eller om att stärka sitt eget eller företagets varumärke. Dramaturgin bygger på något som folk vet, tror sig veta eller får känslor omkring. Syftet är att förstärka och förhöja upplevelsen av ett varumärke, ett företag eller en organisation. Genom storytelling knyter du ett starkare band med dina kunder.

PROACTIQ

I.m.t Smile backstages

#Mellerudpride

PROACTIQ

Kompetensväxling

Staalblock Watches

Munkedals Jernvägar

Ingvors Frisörsalong

Symbioscenter

Boka ett möte

Första steget är att boka ett möte där vi diskuterar dina förväntingar och idèr och kommer överens om hur vi kan få ert företags hisotira att synas!

Produktionsarbete

Efter mötet gör vi en storyboard för att ni ska se mer konkret hur filmen kommer att se ut. Med klartecken ifrån er startar arbetet med förarbete, inspelning och efterarbete

Färdig produkt

Sedan levereras filmen via Transfer, usb eller Sociala medier.

42%

Av alla Svenskar är på Sociala medier dagligen

61%

Av alla människor har den visuella inlärningsförmågan

1260

Minuter använder vi internet dagligen

70%

Av internetanvändarna tittar på film och video på nätet.